Salam pembuka bicara.

Hmm.. ini pertama kali rasasayang79 mencoret sesuatu di dalam blog ini. Bukan tak mahu menyumbang karya tapi agak terkejut dan terharu atas penghormatan yang diberi.

Rasasayang79 bukanlah seorang yang terlalu hebat sehingga diberi penghormatan sedemikian rupa oleh pemilik blog kerana diri ini merupakan seorang guru cacat penglihatan yang tiada apa-apa istimewanya. Rasa malu pulak nak meneruskan bicara.

Tapi demi amanah yang diberi insyaAllah saya akan cuba sesuatu untuk para pembaca di luar sana.

Secara ringkasnya, saya seorang guru cacat penglihatan dan mengajar di salah sebuah sekolah di daerah Bera. Untuk mengenali lebih lanjut diri penulis, bolehlah singgah di blog yang tak seberapa adanya.



Di kesempatan yang terhad ini juga saya ingin mewakili semua penulis blog menyusun sepuluh jari seandainya ada salah dan silap yang sengaja mahupun tidak kepada semua sahabat handai dan para pembaca.

Dengan ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.

Macam mana dengan Hari Raya anda. Mungkin banyak kenangan dan peristiwa yang mengusik jiwa. Bolehlah dikongsikan di sini.

OK. Jumpa lagi di lain coretan.. wassalam.

Posted by Anonymous Thursday, September 24, 2009

0 comments

Subscribe here

SELAMAT BERTAMU KE WEB KAMI..... AMANAH GURU.... SEGALA PANDANGAN DAN CADANGAN DEMI MEMANTAPKAN LAGI PROFESION PERGURUAN AMATLAH KAMI HARAPKAN DEMI MENCAPAI KEREDHAAN ILAHI......